TERMENI ȘI CONDIȚII Pentru cardul Mastercard® cu tichete Edenred®
Social pentru Alimente
- Definiţii
- Prezentul acord
- Primirea si activarea cardului
- Utilizarea cardului
- Alimentarea cardului
- Expirarea cardului
- Răspunderea dvs.
- Pierderea, furtul sau distrugerea cardului
- Litigii
- Reclamaţii
- Modificare
- Reziliere sau suspendare
- Răspunderea noastră
- Informaţiile dvs.
- Prevederi generale
- Contactarea departamentului de asistenţă clienţi
Vă rugăm să citiți prezentul Acord cu atenție înainte de a utiliza Cardul. Aceste informații constituie termenii și condițiile aferente Cardului. Prin utilizarea Cardului, acceptati acesti termeni si conditiile. Dacă nu înțelegeți sau nu sunteți de acord cu o clauză, ar trebui să discutați acest lucru cu reprezentanții instituției publice care v-a acordat Cardul sau să luați legătura cu reprezentanții departamentului de Asistență Clienți, folosind datele de contact de la art. 16.
1. DEFINIȚII
Acord înseamnă prezentul contract așa cum este modificat în mod periodic;
Autentificare strictă a clienților înseamnă măsuri suplimentare de securitate pentru a verifica dacă ați autorizat anumite Tranzacții sau alte acțiuni legate de utilizarea Cardului și/sau Contului Dvs.;
Card înseamnă cardul Mastercard® cu tichete Edenred® Social pentru Alimente care vă este emis conform prezentului Acord;
Comerciant înseamnă orice operator economic, persoană fizică sau juridică, care vinde en detail și care face parte din rețeaua Edenred® Social pentru Alimente, care afișează sigla Edenred și Marca de acceptare a Mastercard;
Autoritatea contractantă înseamnă Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene, care este achizitor în cadrul programului Edenred® Social pentru Alimente;
Cont înseamnă contul electronic asociat Cardulului Dvs.;
Contactless înseamnă o caracteristică a plăților care vă oferă posibilitatea de a achita prin apropierea Cardului dvs. de un terminal de citire compatibil cu NFC dintr-un punct de vânzare („Terminal Contactless”). Tranzacțiile Contactless fac obiectul oricăror limite aplicate de către Comerciant și/ sau Terminalul Contactless. Pentru Tranzacțiile care depășesc orice astfel de limite, va fi necesar să autorizați Tranzacția prin alte mijloace (a se vedea alineatul 4.3);
CVC înseamnă Codul de Verificare a Cardului asociat cu Cardul. Acesta se va afla pe verso-ul Cardului;
Departamentul de Asistență Clienți înseamnă centrul de contact pentru soluționarea problemelor și solicitărilor de servicii în legătură cu Cardul. Datele de contact pentru Departamentul de Asistență pentru Clienți pot fi găsite în alineatul 16;
Dvs. înseamnă persoana dumneavoastră, Titularul Cardului considerat eligibil de către Autoritatea contractantă pentru utilizarea Cardului;
Edenred (sau noi, subscrisa) înseamnă Edenred România SRL, emitentul autorizat al tichetelor sociale pentru produse alimentare și mese calde stocate pe Card, companie înregistrată în România sub numărul J40/5659/1998, cod unic de înregistrare RO10696741, cu sediul social în Calea Serban Vodă nr. 133, Sector 4, București, România;
Întreaga sumă deductibilă înseamnă întreaga valoare a Tranzacției;
Mastercard® înseamnă Mastercard International Incorporated, cu sediul social în 2000 Purchase Street, Purchase, New York 10577-2509, SUA;
Marca de acceptare a Mastercard înseamnă sigla Mastercard International Incorporated care indică acceptarea cardurilor Mastercard;
MyEdenred înseamnă platforma online și aplicația pentru telefonul mobil, disponibilă pentru Android si iOS, prin care Edenred vă oferă detalii referitoare la soldul Cardului, istoricul Tranzacțiilor, alimentările Cardului, sumele care sunt pe punctul de a expira, reamintirea codului PIN, blocarea Cardului, 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână, 365 de zile pe an.
Numărul Cardului înseamnă numărul de 16 cifre de pe recto-ul Cardului;
PIN înseamnă numărul de identificare personală alcătuit din patru cifre care va fi utilizat împreună cu Cardul;
Terminal POS înseamnă un dispozitiv electronic care face posibilă plata cu cardul la punctele de vânzare ale Comerciantului;
PPT înseamnă emitentul cardului, PrePay Technologies Limited, companie înregistrată în Anglia și Tara Galilor sub numărul 04008083, care poate fi contactată la PO BOX 3883, Swindon, SN3 9EA.
Program sau „Edenred® Social pentru Alimente” înseamnă programul de tichete sociale pe suport electronic pentru produse alimentare și mese calde în baza căruia vă este emis Cardul;
Scrisoare de însoțire a Cardului înseamnă adresa atașată Cardului;
Sold disponibil înseamnă valoarea fondurilor de tichete sociale pentru produse alimentare și mese calde încărcate pe Card și disponibile pentru utilizare conform legislației din România privind tichetele sociale pe suport electronic pentru produse alimentare și mese calde;
Tranzacție înseamnă orice tranzacție efectuată cu ajutorul Cardului, inclusiv printr-un Terminal POS sau o vânzare online;
Website înseamnă website-ul de la www.edenred.ro care vă permite să accesați informatiile aferente Cardului si care conține o copie a termenilor și condițiilor Cardului.
2. PREZENTUL ACORD
2.1. Prezentul Card a fost emis de PPT în baza licenței acordate de către Mastercard International. Cardul rămâne în proprietatea PPT.
2.2. Programul Edenred® Social pentru Alimente este gestionat de către Edenred România SRL, emitentul de tichete sociale în format electronic pentru produse alimentare și mese calde stocate pe Card. Cardul este valabil doar în România în cadrul retelei de Comercianti care acceptă cardul Edenred® Social pentru Alimente și care afișează sigla dedicată Edenred și Marca de acceptare a Mastercard. Programul face obiectul reglementărilor legale specifice. Limitările impuse de reglementări și orice modificări aduse acestora pot avea impact asupra caracteristicilor și funcționalităților Cardului dvs.
2.2. Valoarea asociată cu Cardul dvs. este exprimată în RON.
2.3. Cardul dvs. este un card preplătit, care conține tichete sociale pe suport electronic pentru produse alimentare și mese calde. Acesta nu este un card de credit, cheltuieli sau de debit.
3. PRIMIREA SI ACTIVAREA CARDULUI
3.1. Cardul Edenred Social pentru Alimente este deja activ și poate fi folosit din momentul în care a intrat în posesia dumneavoastră.
3.2. Codul PIN, necesar tranzacțiilor peste o anumită sumă la Comercianții parteneri a fost furnizat, împreună cu cardul dvs. Trebuie să vă păstrați codul PIN secret în permanență și să nu îl dezvăluiți niciunei alte persoane și trebuie să nu introduceți codul PIN într-un mod în care să ofere altor persoane posibilitatea de a-l vedea cu ușurință. Nu vom dezvălui codul dvs. PIN niciunui terț. Dacă uitați codul dvs. PIN, acesta vă poate fi reamintit sunând la 021 301 33 03 (număr cu tarif normal).
4.UTILIZAREA CARDULUI
4.1. Cardul poate fi utilizat doar în România pentru a efectua Tranzacții în RON în conformitate cu și în limitele prevăzute de legislația în vigoare în România privind tichetele sociale pe suport electronic pentru produse alimentare și mese calde și cu respectarea restricțiilor impuse de Autoritatea contractantă.
4.2. Cardul poate fi utilizat la Comercianții din rețeaua Edenred Social pentru Alimente, care afișează sigla dedicată Edenred și Marca de acceptare Mastercard, pentru a achita integral sau parțial achiziția de produse alimentare și mese calde.
4.3. Va trebui să autorizați fiecare Tranzacție, printr-una dintre metodele de mai jos. Veți purta răspunderea pentru toate Tranzacțiile pe care le autorizați:
4.3.1. introducerea codului PIN;
4.3.2. semnătura de primire;
4.3.3. prezentarea Cardului la un Terminal Contactless, încă de la prima Tranzacție; Puteți efectua 5 Tranzacții Contactless consecutive, după care orice Tranzacție Contactless va fi refuzată și vi se va cere să introduceți codul PIN pentru a autoriza Tranzacția.
4.3.4. prin introducerea codului CVC și a datei de expirare a Cardului sau prin furnizarea oricărui alt cod de securitate (pentru tranzacțiile online); sau
4.3.5. furnizarea unor detalii referitoare la Card și/sau furnizarea oricăror alte detalii necesare finalizării unei Tranzacții.
4.4. De regulă, nu puteți opri o Tranzacție după ce ați autorizat-o din momentul în care se consideră că a fost primită de PPT.
4.5. Cardul este un card achitat în avans, care conține valoarea tichetelor sociale pentru produse alimentare și mese calde, ceea ce înseamnă că Soldul disponibil al Cardului va fi diminuat cu Întreaga Sumă deductibilă pe baza principiului „primul intrat, primul ieșit”. Pentru autorizarea unei Tranzacții, Întreaga Sumă deductibilă trebuie să fie mai mică decât sau egală cu Soldul disponibil al fondurilor pentru tichete sociale pentru produse alimentare și mese calde de pe Cardul dvs. Nu trebuie să vă utilizați Cardul dacă Întreaga Sumă deductibilă depășește Soldul disponibil al fondurilor pentru tichetele sociale pentru produse alimentare și mese calde sau după data de expirare a Cardului. Dacă, din orice motiv, o Tranzacție este procesată pentru o sumă mai mare decât Soldul disponibil al fondurilor pentru tichete sociale pentru produse alimentare și mese calde de pe Card, trebuie să ne rambursați valoarea cu care întreaga Sumă deductibilă depășește Soldul disponibil, după caz, fie în termen de 30 zile de la primirea unei facturi de la noi, fie prin reținerea de către noi a diferenței la următoarea încărcare a Cardului. În cazul în care nu rambursați această sumă, avem dreptul de a lua toate măsurile necesare, inclusiv acționarea în judecată, pentru a recupera orice sume scadente.
4.6. Puteți verifica Soldul disponibil în orice moment in contul Dvs. din contul MyEdenred sau sunând la 021 301 33 03.
4.7 Există anumite circumstanțe în care Comercianții pot solicita să existe un Sold disponibil mai mare decât valoarea Tranzacției. Cu toate acestea, vi se va factura valoarea reală și finală a Tranzacției.
4.8. Cardul nu poate fi folosit pentru a face retrageri de numerar.
4.9. Soldul disponibil în Cont nu poate acumula niciun fel de dobândă.
4A. UTILIZAREA 3D SECURE
4A.1. 3D Secure este un standard de autentificare a plăților pentru achizițiile pe internet, care adaugă un nivel suplimentar de securitate atunci când achiziționați bunuri sau servicii online de la Comercianții participanți. Este o formă de Autentificare strictă a clienților. Pentru a spori siguranța plăților online, va trebui să utilizați din ce în ce mai mult 3D Secure pentru a confirma identitatea Dvs. atunci când efectuați plăți online.
4A.2. Pentru a utiliza 3D Secure:
• trebuie să aveți acces la internet;
• trebuie să aveți un telefon mobil;
• trebuie să avem numărul Dvs. de telefon mobil corect;
• telefonul Dvs. mobil trebuie să poată primi mesaje text;
• telefonul Dvs. mobil trebuie să aibă aplicația MyEdenred instalată. Este important să vă asigurați că informațiile cu caracter personal pe care le deținem pentru Dvs. (în special numărul Dvs. de telefon mobil) sunt actualizate. Puteți face acest lucru prin intermediul aplicației MyEdenred.
4A.3. Când efectuați o achiziție online pentru care este necesară autentificarea, veți fi condus la un ecran de verificare 3D Secure.
4A.4. Vi se va solicita să introduceți o parolă unică (cod de acces) trimisă pe telefonul Dvs. mobil prin mesaj text (SMS) pentru a finaliza achiziția. Ca alternativă, vi se poate cere să vă confirmați identitatea folosind aplicația MyEdenred. Aveți o perioadă de timp stabilită și un număr de încercări de a introduce codul de acces corect. Dacă nu introduceți codul de acces corect, nu veți putea finaliza achiziția online.
4A.5. Codul de acces va fi valabil doar pentru achiziția online pentru care l-ați primit.
4A.6. Vom considera orice Tranzacție autentificată utilizând 3D Secure ca fiind autorizată de Dvs.
4A.7. Nu percepem taxe pentru utilizarea 3D Secure. Sunteți responsabil pentru orice taxe de SMS percepute de furnizorul Dvs. de telefonie mobilă.
5. ALIMENTAREA CARDULUI
5.1. Dvs. nu veți putea alimenta Cardul cu fonduri. Soldul disponibil al Cardului dvs. va fi alimentat cu fonduri suplimentare, cu condiția să rămâneți eligibil conform cerințelor Autorității contractante și conform contractului încheiat între noi și Autoritatea contractantă, la data la care primim instrucțiunile și plata din partea Autorității contractante a contravalorii tichetelor sociale pentru produse alimentare și mese calde aferente Contului Dvs.
5.2. Menționăm că fondurile vor expira în conformitate cu reglementările legale din România privind tichetele sociale pe suport electronic pentru produse alimentare și mese calde, respectiv în termen de 12 luni de la data alimentării Cardului, și că, după data respectivă, acele fonduri nu vor mai putea fi utilizate.
6. EXPIRAREA CARDULUI
6.1. Data de expirare a Cardului este imprimată pe rectoul Cardului. Nu vă veți putea folosi Cardul după ce acesta a expirat și nicio Tranzacție nu va mai fi procesată.
7. RĂSPUNDEREA DVS.
7.1 Putem restricționa sau refuza autorizarea oricărei utilizări a Cardului dacă utilizarea Cardului cauzează sau ar putea cauza o încălcare a prezentului Acord sau dacă avem motive întemeiate să bănuim că fie dvs., fie un terț a săvârșit sau este pe cale de a săvârși o infracțiune sau un alt abuz în legătură cu Cardul.
7.2. Dacă este necesar să investigăm o Tranzacție de pe Card, trebuie să cooperați cu noi sau cu orice organism autorizat după cum impune situația.
7.3. Nu trebuie să îngăduiți niciodată niciunei alte persoane să vă utilizeze Cardul. Este interzis să vindeți Cardul sau să îl oferiți unei alte persoane pentru a-l utiliza.
7.4 Veți purta răspunderea pentru toate Tranzacțiile pe care le autorizați în conformitate cu alineatul 4.3.
7.5. Aveți obligația de a ne despăgubi pe noi și PPT pentru orice încălcare a acestor termeni și condiții, pentru orice utilizare frauduloasă a Cardului sau pentru orice altă acțiune întreprinsă în justiție pentru a pune în aplicare prezentul Acord.
8. PIERDEREA, FURTUL SAU DISTRUGEREA CARDULUI
8.1. În caz de pierdere, furt, fraudă sau orice alt risc de utilizare neautorizată a Cardului sau dacă respectivul Card este deteriorat sau funcționează în mod necorespunzător, trebuie să luați imediat legătura cu Departamentul de Asistență Clienți. Veți purta răspunderea pentru orice Tranzacții neautorizate care au loc înainte să ne notificați, iar acestea vor reduce Soldul disponibil de pe Card.
8.2. Cu condiția să ne fi notificat conform alineatului 8.1 și cu condiția ca alineatul 8.3 să nu se aplice, nu veți fi răspunzător pentru niciun fel de pierdere care survine după data la care ne-ați notificat în acest sens. Dacă pe Card rămâne un Sold disponibil, ne puteți cere, exclusiv prin intermediul Autorității contractante, să înlocuim vechiul Card cu unul nou și să transferăm pe el ultimul Sold disponibil. Decizia de a înlocui Cardul revine Autorității contractante.
8.3. În cazul în care avem motive să credem că incidentul notificat a fost cauzat de faptul că ați încălcat prezentul Acord, prin neglijența dvs. sau dacă există o suspiciune întemeiată de comportament inadecvat sau fraudulos, atunci veți purta răspunderea pentru toate pierderile.
9. LITIGII
9.1. Dacă aveți motive să credeți că o Tranzacție pentru care a fost folosit Cardul a fost neautorizată sau a fost executată pe Contul dvs. din greșeală, trebuie să luați legătura cu Departamentul de Asistență Clienți, sunând la numărul 021 301 33 03.
10. RECLAMAȚII
10.1. Orice reclamații legate de acești termeni și aceste condiții trebuie, în primul rând, direcționate către Autoritatea contractantă. Alternativ, puteți suna Departamentul de Asistență Clienți. Procedura de Reclamații poate fi accesată pe site-ul www.edenred.ro.
11. MODIFICARE
11.1. Putem modifica termenii și condițiile din prezentul Acord, în orice moment, postând o versiune actualizată pe Website.
11.2. Dacă orice parte din prezentul Acord nu respectă oricare dintre cerințele de reglementare, atunci nu vom lua în considerare partea respectivă, ci o vom trata ca și cum ar reflecta de fapt cerința de reglementare relevantă.
11.3. Vom notifica în mod rezonabil Autoritatea contractantă referitor la orice schimbare a tarifelor sau nivelelor de servicii inclusă în acești termeni și în aceste condiții, sens în care acești termeni și aceste condiții vor fi postate pe Website și actualizate în permanență. În cazul în care folosiți în continuare Cardul după ce schimbările respective au intrat în vigoare, înseamnă că acceptați obligațiile care se nasc din modificarea termenilor și a condițiilor.
12. REZILIERE SAU SUSPENDARE
12.1. Dacă suntem informați că nu mai sunteți eligibili pentru utilizarea Cardului din orice motiv, atunci Cardul va fi blocat imediat, iar Soldul disponibil nu va mai putea fi utilizat.
12.2. Prezentul Acord poate fi reziliat sau Cardul poate fi suspendat în orice moment cu începere imediată (și până la data soluționării litigiului sau a rezilierii Acordului) dacă încălcați prezentul Acord sau dacă avem orice motiv să credem că ați folosit sau intenționați să folosiți Cardul cu neglijență sau în scopul fraudei sau în alte scopuri nelegale sau dacă PPT nu vă mai poate procesa Tranzacțiile din pricina acțiunilor unor terți. În aceste circumstanțe, niciun Sold disponibil pe Card nu va mai putea fi utilizat.
13. RĂSPUNDEREA NOASTRĂ
13.1. Vă furnizăm tichete sociale pe suport electronic pentru produse alimentare și mese calde, destinate exclusiv utilizării pentru achiziția de produse alimentare și mese calde de la orice partener Edenred, conform prezentului Acord și, conform prevederilor din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 63/2022, acestea fiind în întregime acordate pe cheltuiala Autorității contractante, în cadrul Programului Național „Sprijin pentru România”.
13.2. Răspunderea noastră pentru funcționalitatea Cardului și a Programului este stabilită prin contractul încheiat între noi și Autoritatea contractantă. Dacă întâmpinați dificultăți la utilizarea Cardului, vă rugăm să luați legătura cu Autoritatea contractantă.
14. INFORMAȚIILE DVS.
14.1. Putem deține informații personale despre Dvs. și vom face acest lucru în conformitate cu toate legile și reglementările aplicabile privind prelucrarea Datelor cu caracter personal inclusiv dar fără a se limita la Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE;
14.2. Datele dvs. cu caracter personal (cum ar fi numele, prenumele, codul numeric personal, adresa de domiciliu, contul de email, numărul de telefon, detalii referitoare la Tranzacția executată) pot fi necesare pentru a vă fi furnizate serviciile aferente Cardului și, ca atare, pot fi procesate în următoarele scopuri: emiterea și activarea Cardurilor, livrarea Cardurilor, încărcarea de tichete sociale pentru produse alimentare și mese calde asociate pe Carduri, furnizarea de acces la informații (cum ar fi Istoricul tranzacțiilor, Soldul disponibil), răspunsul la solicitări, procesarea de Tranzacții, realizarea managementului necesar al fraudelor și respectarea cerințelor de reglementare (inclusiv a reglementărilor aplicabile privind combaterea spălării banilor/combaterea finanțării terorismului).
14.3. În scopuri de verificare și securitate, cum ar fi aplicarea măsurilor de Autentificare strictă a clienților, avem obligația să colectăm anumite informații cu caracter personal de la Dvs., inclusiv numărul Dvs. de telefon mobil. Vom transmite aceste date furnizorilor noștri de servicii terți, conform cerințelor pentru administrarea măsurilor de Autentificare strictă a clienților.
14.4. Datele dvs. cu caracter personal nu vor fi prelucrate în alte scopuri dacă nu ne dați acordul în prealabil sau dacă nu există un alt temei legal pentru prelucrare.
14.5. Cu excepția cazului în care legea cere acest lucru, datele Dvs. cu caracter personal nu vor fi transmise fără permisiunea Dvs. niciunei alte persoane în afară de Autoritatea contractantă, autoritățile naționale cu atribuții de monitorizare, verificare, control și audit, Edenred și de furnizorii de servicii tehnice necesare, folosiți pentru furnizarea serviciilor acoperite de prezentul Acord, inclusiv PPT.
14.6. Datele Dvs. cu caracter personal nu vor fi transmise în afara Uniunii Europene sau în afara Marii Britanii, cu excepția cazului în care obținem acordul Dvs.
14.7. Pentru mai multe detalii referitoare la drepturile Dvs. în legătură cu prelucrarea datelor cu caracter personal vă rugăm să consultați Politica de prelucrare a datelor disponibilă pe site-ul www.edenred.ro.
14.8. Pentru orice întrebări suplimentare cu privire la modul în care datele cu caracter personal sunt prelucrate și pentru a-ți exercita drepturile menționate mai sus, te rugăm să completeză formularul de contact disponibil pe Website. Poți de asemenea transmite o cerere personalizată, semnată și datată cu datele tale personale pe care dorești să le actualizăm sau ștergem, la adresele noastre, în atentia responsabilului cu prelucrarea datelor cu caracter personal: Sediul Edenred București, Calea Șerban Vodă 133, 040205 - Sector 4, București.
14.9. Monitorizarea respectării cerințelor legale în acest domeniu este asigurată inclusiv de către responsabilul cu protecția datelor desemnat în cadrul Grupului Edenred, având următoarele date de contact: dpo.romania@edenred.com.
15. PREVEDERI GENERALE
15.1. Dacă o prevedere din prezentul Acord este considerată inaplicabilă sau nelegală, restul prevederilor rămân în vigoare și continuă să producă efecte.
15.2. Cu excepția prevederilor contrarii, niciun terț care nu este parte la prezentul Acord nu are dreptul de a aplica niciuna dintre prevederile specificate în acești termeni și condiții, cu excepția faptului că Mastercard International Incorporated și afiliații săi pot pune în aplicare orice prevedere a prezentului Acord care le conferă beneficii sau drepturi.
15.3. Prezentul Acord este guvernat de legea română și sunteți de acord cu jurisdicția exclusivă a instanțelor de judecată din România.
16. CONTACTAREA DEPARTAMENTULUI DE ASISTENȚĂ CLIENȚI
16.1. Dacă aveți nevoie de ajutor, puteți lua legătura cu Departamentul de Asistență Clienți sunând la numărul de telefon 021 301 33 03 între 8.00 și 18.00 de luni până vineri (număr cu tarif normal – se aplică tarifele standard). Alternativ, puteți lua legătura cu Autoritatea contractantă.
16.2. Un serviciu telefonic automat pentru verificarea Soldului Disponibil și blocarea Cardurilor pierdute sau furate este disponibil 24 de ore pe zi sunând la numărul indicat în alineatul 16.1 de mai sus.
16.3. Raportarea Cardurilor pierdute sau furate este de asemenea disponibilă în contul Dvs. MyEdenred.
Acest card este emis de PrePay Technologies Ltd., membră a Grupului Edenred, sub licența Mastercard® International. Programul Edenred Social pentru Alimente este administrat de Edenred Romania SRL, emitentul tichetelor sociale pe suport electronic pentru produse alimentare și mese calde. Cardul este valabil doar în România, în cadrul rețelei de Comercianți parteneri care îl acceptă la plată. Este interzisă utilizarea Cardului pentru alte scopuri decât cel pentru care a fost emis. Mastercard si toate elementele brandului Mastercard sunt mărci înregistrate ale Mastercard International Incorporated.