Termeni și condiții card cultural Edenred
Pentru cardul Mastercard® cu tichete Edenred Cultural
- Definiţii
- Prezentul acord
- Primirea si activarea cardului
- Utilizarea cardului
- Alimentarea cardului
- Expirarea cardului
- Răspunderea dvs.
- Pierderea, furtul sau distrugerea cardului
- Litigii
- Reclamaţii
- Modificare
- Reziliere sau suspendare
- Răspunderea noastră
- Informaţiile dvs.
- Prevederi generale
- Contactarea departamentului de asistenţă clienţi
Vă rugăm să citiți cu atenție prezentul Acord înainte de a utiliza Cardul (versiune actualizată la 01 ianuarie 2022). Aceste informații constituie termenii și condițiile Cardului. Prin utilizarea Cardului, acceptați acești termeni și condiții. Dacă nu înțelegeți sau nu sunteți de acord cu o clauză, ar trebui să discutați acest lucru cu Compania dvs. sau să contactați Departamentul de Asistență pentru Clienți, folosind detaliile din aliniatul 16.
1. DEFINIȚII
Acord înseamnă prezentul contract așa cum este modificat în mod periodic;
Autentificare strictă a clienților înseamnă măsuri suplimentare de securitate pentru a verifica dacă ați autorizat anumite Tranzacții sau alte acțiuni legate de utilizarea Cardului și/sau Contului Dvs.
Card înseamnă cardul Mastercard® cu tichete Edenred Cultural care vă este eliberat conform prezentului Acord;
Comerciant înseamnă orice comerciant, persoană, societate sau corporație din cadrul rețelei de tichete culturale pe suport electronic Edenred, care afișează sigla Edenred și Marca de acceptare a Mastercard;
Companie înseamnă angajatorul dvs. care este client conform programului de tichete culturale pe suport electronic Edenred;
Cont înseamnă contul electronic asociat Cardulului Dvs.;
Contactless înseamnă o caracteristică a plăților care vă oferă posibilitatea de a achita prin apropierea Cardului dvs. de un terminal de citire compatibil cu NFC dintr-un punct de vânzare („Terminal Contactless”). Tranzacțiile Contactless fac obiectul oricăror limite aplicate de către Comerciant și/sau Terminalul Contactless. Pentru Tranzacțiile care depășesc orice astfel de limite, va fi necesar să autorizați Tranzacția prin alte mijloace (a se vedea alineatul 4.3);
CVC înseamnă Codul de Verificare a Cardului asociat cu Cardul. Acesta se va afla pe verso-ul Cardului;
Departamentul de Asistență pentru Clienți înseamnă centrul de contact pentru soluționarea problemelor și solicitărilor de servicii în legătură cu Cardul. Datele de contact pentru Departamentul de Asistență pentru Clienți pot fi găsite în alineatul 16;
Dvs. înseamnă persoana dumneavoastră, Titularul Cardului, considerat eligibil de către Companie pentru utilizarea Cardului;
Edenred (sau noi, subscrisa) înseamnă Edenred România S.R.L., emitent autorizat de tichete culturale stocate pe Card, companie înregistrată în România sub numărul de înregistrare J40/5659/1998, cod fiscal RO10696741, cu sediul social în Calea Șerban Vodă nr. 133, Sector 4, București, România;
Mastercard® înseamnă Mastercard International Incorporated, cu sediul social în 2000 Purchase Street, Purchase, New York 10577 SUA;
Marca de acceptare a Mastercard înseamnă sigla Mastercard International Incorporated care indică acceptarea cardurilor Mastercard;
MyEdenred înseamnă platforma online și aplicația pentru mobil, disponibilă pentru Android, iOS și Windows, prin care Edenred vă oferă detalii referitoare la soldul Cardului, istoricul Tranzacțiilor, alimentările Cardului, sumele care sunt pe punctul de a expira, precum și facilitatea de a activa Cardul, reamintirea codului PIN, blocarea Cardului, 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână, 365 de zile pe an.
Numărul Cardului înseamnă numărul de 16 cifre de pe recto-ul Cardului;
PIN înseamnă numărul de identificare personală alcătuit din patru cifre care va fi utilizat împreună cu Cardul;
Terminal POS înseamnă un dispozitiv electronic care face posibilă plata cu cardul la punctele de vânzare ale Comerciantului;
PPT înseamnă emitentul cardului, PrePay Technologies Limited, companie înregistrată în Anglia și Țara Galilor sub numărul 04008083, care poate fi contactată la PO BOX 3883, Swindon, SN3 9EA.
Program (sau Edenred Cultural) înseamnă programul de tichete culturale pe suport electronic Edenred conform căruia v-a fost emis Cardul;
Scrisoare de însoțire a Cardului înseamnă adresa atașată Cardului;
Sold disponibil înseamnă valoarea fondurilor tichetelor culturale încărcate pe Card și disponibile pentru utilizare conform legislației din România privind tichetele culturale;
Sumă complet deductibilă înseamnă întreaga valoare a Tranzacției;
Tranzacție înseamnă orice tranzacție efectuată cu ajutorul Cardului, inclusiv printr-un Terminal POS sau printr-o vânzare online;
Website înseamnă website-ul de la my.edenred.ro/ care vă permite să accesați informațiile aferente Cardului și care conține o copie a termenilor și condițiilor Cardului.
2. PREZENTUL ACORD
2.1. Acest Card a fost emis la cererea Companiei, pentru Dvs., de către PPT în baza licenței acordate de Mastercard International Incorporated. Cardul rămâne în proprietatea PPT.
2.2. Programul este gestionat de către Edenred România S.R.L., emitetul tichetelor culturale în format electronic, stocate pe Card. Cardul este valabil doar în România în cadrul rețelei de Comercianți care acceptă Cardul și care afișează logo-ul Edenred și Marca de acceptare a Mastercard. Programul face obiectul reglementărilor legale specifice. Limitările impuse de reglementări și de orice modificări ale acestora pot avea impact asupra caracteristicilor și funcționalităților Cardului dvs.
2.3. Valoarea asociată Cardului dvs. este exprimată în RON.
2.4. Cardul dvs. este un card preplătit, care conține tichete culturale pe suport electronic. Acesta nu este un card de credit, cheltuieli sau de debit.
3. PRIMIREA ȘI ACTIVAREA CARDULUI
3.1. Cardul nu poate fi utilizat până nu este activat. Puteți să vă activați cardul accesând MyEdenred și urmând instrucțiunile de activare sau sunând la 021 301 33 66 (număr cu tarif normal) și selectând „Activarea Cardului & aflarea codului PIN” pentru a-l activa. Pentru activare veți avea nevoie de Numărul Cardului dvs. și de codul de activare care poate fi găsit în Scrisoarea de însoțire a Cardului. MyEdenred și serviciul de „Activare a Cardului & aflare a codului PIN” sunt disponibile 24 de ore pe zi.
3.2. După activarea Cardului dvs., vi se va da codul PIN. Trebuie să vă păstrați codul PIN secret în permanență și să nu îl dezvăluiți niciunei alte persoane și trebuie să nu introduceți codul PIN într-un mod în care să ofere altor persoane posibilitatea de a-l vedea cu ușurință. Nu vom dezvălui codul dvs. PIN niciunui terț. Dacă uitați codul dvs. PIN, acesta vă poate fi reamintit dacă accesați MyEdenred și urmați instrucțiunile de accesare a contului dvs.
4. UTILIZAREA CARDULUI
4.1. Cardul poate fi utilizat doar în România pentru a efectua Tranzacții în RON conform și în limitele legislației privind tichetele culturale în vigoare.
4.2. Cardul poate fi utilizat la Comercianții din rețeaua de tichete culturale pe suport electronic Edenred și care afișează Marca de acceptare a Mastercard.
4.3. Va trebui să autorizați fiecare Tranzacție, printr-una din metodele prezentate mai jos. Veți fi responsabil(ă) pentru toate Tranzacțiile autorizate de dvs:
- 4.3.1. prin introducerea codului PIN;
- 4.3.2. prin semnarea bonului;
- 4.3.3. prin apropierea Cardului de un Terminal Contactless; Puteți efectua 5 Tranzacții Contactless consecutive, după care orice Tranzacție Contactless va fi refuzată și vi se va cere să introduceți codul PIN pentru a autoriza Tranzacția.
- 4.3.4. prin introducerea codului CVC și a datei de expirare a Cardului sau prin furnizarea oricărui alt cod de securitate (pentru tranzacțiile online); sau
- 4.3.5. prin furnizarea datelor privind Cardul și/sau prin furnizarea oricăror alte date cerute pentru finalizarea unei Tranzacții.
4.4. De regulă nu puteți întrerupe efectuarea unei Tranzacții după ce aceasta a fost autorizată întrucât, în acel moment, este considerată a fi primită de către PPT.
4.5. Cardul nu poate fi folosit pentru a achiziționa alte servicii sau produse în afară de serviciile permise de legislația privind tichetele culturale din România sau stabilite de Companie.
4.6. Cardul este un card achitat în avans, care conține valoarea tichetelor culturale, ceea ce înseamnă că Soldul disponibil pe Card va fi redus cu Suma complet deductibilă pe baza principiului „primul intrat, primul ieșit”. Pentru ca o Tranzacție să fie autorizată, Suma complet deductibilă trebuie să fie mai mică decât sau egală cu Soldul disponibil al valorii tichetelor culturale de pe Cardul dvs. Trebuie să nu utilizați Cardul dacă Suma complet deductibilă depășește Soldul disponibil al valorii tichetelor culturale sau după data de expirare a Cardului. Dacă, din orice motiv, o Tranzacție este procesată pentru o sumă mai mare decât Soldul disponibil al fondurilor pentru tichete culturale de pe Card, trebuie să ne rambursați valoarea cu care Suma complet deductibilă depășește Soldul disponibil, după caz, fie în termen de 30 de zile de la primirea unei facturi de la noi, fie prin reținerea de către noi a diferenței la următoarea încărcare a Cardului. Dacă nu ne rambursați această sumă, avem dreptul de a lua toate măsurile necesare, inclusiv de a recurge la acțiuni în justiție, pentru a recupera orice sume de bani scadente și neachitate.
4.7. Puteți verifica Soldul disponibil în orice moment in contul dvs. MyEdenred sau sunând la 021 301 33 66.
4.8. Există anumite circumstanțe în care Comercianții pot solicita să existe un Sold disponibil mai mare decât valoarea Tranzacției. Cu toate acestea, vi se va factura valoarea reală și finală a Tranzacției.
4.9. Cardul nu poate fi folosit pentru a face retrageri de numerar.
4.10. Soldul disponibil în Cont nu poate acumula niciun fel de dobândă.
4A. UTILIZAREA 3D SECURE
4A.1. 3D Secure este un standard de autentificare a plăților pentru achizițiile pe internet, care adaugă un nivel suplimentar de securitate atunci când achiziționați bunuri sau servicii online de la Comercianții participanți. Este o formă de Autentificare strictă a clienților. Pentru a spori siguranța plăților online, va trebui să utilizați din ce în ce mai mult 3D Secure pentru a confirma identitatea Dvs. atunci când efectuați plăți online.
4A.2. Pentru a utiliza 3D Secure:
- - trebuie să aveți acces la internet;
- - trebuie să aveți un telefon mobil;
- - trebuie să avem numărul Dvs. de telefon mobil corect;
- - telefonul Dvs. mobil trebuie să poată primi mesaje text;
- - telefonul Dvs. mobil trebuie să aibă aplicația MyEdenred instalată.
Este important să vă asigurați că informațiile cu caracter personal pe care le deținem pentru Dvs. (în special numărul Dvs. de telefon mobil) sunt actualizate. Puteți face acest lucru prin intermediul aplicației MyEdenred.
4A.3. Când efectuați o achiziție online pentru care este necesară autentificarea, veți fi condus la un ecran de verificare 3D Secure.
4A.4. Vi se va solicita să introduceți o parolă unică (cod de acces) trimisă pe telefonul Dvs. mobil prin mesaj text (SMS) pentru a finaliza achiziția. Ca alternativă, vi se poate cere să vă confirmați identitatea folosind aplicația MyEdenred. Aveți o perioadă de timp stabilită și un număr de încercări de a introduce codul de acces corect. Dacă nu introduceți codul de acces corect, nu veți putea finaliza achiziția online.
4A.5. Codul de acces va fi valabil doar pentru achiziția online pentru care l-ați primit.
4A.6. Vom considera orice Tranzacție autentificată utilizând 3D Secure ca fiind autorizată de Dvs..
4A.7. Nu percepem taxe pentru utilizarea 3D Secure. Sunteți responsabil pentru orice taxe de SMS percepute de furnizorul Dvs. de telefonie mobilă.
5. REALIMENTAREA CARDULUI DVS.
5.1. Dvs. nu veți putea încărca fonduri pe Card. Cu condiția să rămâneți eligibil(ă) în conformitate cu cerințele Companiei și contractul încheiat între Compania dvs. și Edenred, la primirea instrucțiunilor și a plății de la Compania dvs. către Edenred, fonduri suplimentare vor fi încărcate pe Soldul disponibil al Cardului dvs.
5.2. Menționăm că fondurile vor expira conform reglementărilor din legislația privind acordarea tichetelor culturale și, după data respectivă, fondurile în cauză nu vor mai fi disponibile pentru utilizare.
6. EXPIRAREA CARDULUI
6.1. Data de expirare a Cardului este imprimată pe recto-ul Cardului. Nu veți putea utiliza Cardul odată ce a expirat și nicio Tranzacție ulterioară nu va mai fi procesată.
7. RĂSPUNDEREA DVS.
7.1. Putem restricționa sau putem refuza să autorizăm orice utilizare a Cardului dacă utilizarea Cardului cauzează sau ar putea cauza o încălcare a prezentului Acord sau dacă avem temeiuri rezonabile pentru a suspecta că fie Dvs., fie un terț ați săvârșit sau sunteți pe punctul de a săvârși o infracțiune sau un alt fel de abuz în legătură cu Cardul.
7.2. Dacă este necesar ca Edenred să investigheze o Tranzacție pe Card, trebuie să cooperați cu subscrisa sau cu orice autoritate competentă, după cum vi se poate solicita.
7.3. Nu trebuie să permiteți niciodată unei alte persoane să utilizeze Cardul. Este interzis sa vindeți cardul sau să îl dați altei persoane să-l folosească.
7.4. Veți fi responsabil(ă) pentru toate Tranzacțiile pe care le autorizați în conformitate cu alineatul 4.3.
7.5. Veți despăgubi Edenred și PPT pentru orice încălcare a acestor termeni și condiții, utilizarea frauduloasă a Cardului sau în cadrul oricărei acțiuni întreprinse în justiție pentru a impune aplicarea prezentului Acord.
8. PIERDEREA, FURTUL SAU DETERIORAREA CARDURILOR
8.1. În cazul pierderii, furtului, fraudei sau al oricărui alt risc de utilizare neautorizată a Cardului sau în cazul în care Cardul este deteriorat sau funcționează în mod necorespunzător, trebuie să accesați MyEdenred și să blocați cardul sau să contactați imediat Departamentul de Asistență pentru Clienți. Veți răspunde pentru orice Tranzacții neautorizate care au loc înainte să ne notificați și acestea vor reduce Soldul disponibil pe Card.
8.2. Sub condiția ca Dvs. să ne fi contactat conform alineatului 8.1 și ca alineatul 8.3 să nu se aplice, atunci nu veți răspunde pentru nicio pierdere care are loc după data la care ne-ați notificat. Dacă pe Card rămâne un Sold Disponibil, ne puteți solicita, exclusiv prin intermediul Companiei dvs., înlocuirea vechiului Card și transferul ultimului Sold disponibil pe noul Card.
8.3. În cazul în care avem motive să credem că incidentul notificat a fost cauzat de încălcarea prezentului Acord de către dvs., prin neglijența dvs. sau dacă există suspiciunea rezonabilă privind comportamentul fraudulos sau necorespunzător, atunci Dvs. veți răspunde pentru toate pagubele.
9. LITIGII
9.1. Dacă aveți motive să credeți că o Tranzacție pentru care a fost folosit Cardul nu a fost autorizată sau a fost afișată în contul dvs. din greșeală, trebuie să contactați Departamentul de Asistență pentru Clienți sunând la 021 301 33 66.
10. RECLAMAȚII
10.1. Orice reclamații în legătură cu acești termeni și condiții trebuie să fie, în primul rând, direcționate către Compania dvs. Alternativ, puteți contacta Departamentul de Asistență pentru Clienți sunând la 021 301 33 66. Procedura de Reclamații poate fi accesată pe site-ul www.edenred.ro.
11. MODIFICAREA ACORDULUI
11.1. Putem modifica termenii și condițiile din prezentul Acord în orice moment prin postarea unei versiuni actualizate pe Website sau pe www.edenred.ro.
11.2. Dacă orice parte din prezentul Acord nu respectă cerințele de reglementare, nu ne vom baza pe partea respectivă și o vom trata ca și când ar reflecta în fapt cerința de reglementare relevantă.
11.3. Vom trimite în mod rezonabil o notificare Companiei cu privire la orice modificare a acestor termeni și condiții și le vom menține actualizate pe Website.
11.4. Utilizarea în continuare a Cardului după intrarea în vigoare a oricăror modificări ale acestor termeni și condiții semnifică acceptarea de către Dvs. a faptului că sunteți ținut(ă) de termenii și condițiile modificate.
12. REZILIERE SAU SUSPENDARE
12.1. Dacă suntem înștiințati că nu mai sunteți eligibil(ă) pentru utilizarea Cardului din orice motiv, Cardul va fi blocat imediat, iar Soldul Disponibil nu va mai fi disponibil pentru utilizare.
12.2. Prezentul Acord poate fi reziliat sau Cardul poate fi suspendat în orice moment cu efect imediat (și până la data soluționării oricărui diferend sau a rezilierii Acordului) dacă ați încălcat prezentul Acord sau avem motive să credem că ați utilizat sau intenționați să utilizați Cardul în mod neglijent sau în scop fraudulos sau în alt scop nelegal sau dacă PPT nu vă mai poate procesa Tranzacțiile din cauza acțiunilor unor terți. În aceste condiții, orice Sold disponibil pe Card nu va fi disponibil pentru utilizare.
13. RĂSPUNDEREA NOASTRĂ
13.1. Vă furnizăm tichete Edenred Cultural care sunt destinate exclusiv utilizării în conformitate cu prezentul Acord și cu legislația în vigoare privind tichetele culturale. Răspunderea noastră pentru funcționalitatea Cardului și a Programului este determinată de contractul încheiat între Edenred și Compania dvs. Dacă întâmpinați probleme la utilizarea Cardului, vă rugăm să luați legătura cu Compania dvs.
14. INFORMAȚIILE DVS.
14.1. Putem deține informații personale despre Dvs. și vom face acest lucru în conformitate cu toate legile și reglementările aplicabile privind prelucrarea Datelor cu caracter personal inclusiv dar fără a se limita la Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE;
14.2. Datele dvs. cu caracter personal (cum ar fi numele, prenume, codul numeric personal, contul de email, detalii referitoare la Tranzacția executată) pot fi necesare pentru a vă fi furnizate serviciile aferente Cardului și, ca atare, pot fi procesate în următoarele scopuri: emiterea și activarea Cardurilor, încărcarea de tichete culturale asociate pe Carduri, furnizarea de acces la informații (cum ar fi Istoricul tranzacțiilor, Soldul disponibil), răspunsul la solicitări, procesarea de Tranzacții, realizarea managementului necesar al fraudelor și respectarea cerințelor de reglementare (inclusiv a reglementărilor aplicabile privind combaterea spălării banilor/combaterea finanțării terorismului).
14.3. În scopuri de verificare și securitate, cum ar fi aplicarea măsurilor de Autentificare strictă a clienților, avem obligația să colectăm anumite informații cu caracter personal de la Dvs., inclusiv numărul Dvs. de telefon mobil. Vom transmite aceste date furnizorilor noștri de servicii terți, conform cerințelor pentru administrarea măsurilor de Autentificare strictă a clienților
14.4. Datele dvs. cu caracter personal nu vor fi prelucrate în alte scopuri dacă nu ne dați acordul în prealabil sau dacă nu există un alt temei legal pentru prelucrare.
14.5. Cu excepția cazului în care legea cere acest lucru, datele Dvs. cu caracter personal nu vor fi transmise fără permisiunea Dvs. niciunei alte persoane în afară de Companie, Edenred și de furnizorii de servicii tehnice necesare, folosiți pentru furnizarea serviciilor acoperite de prezentul Acord, inclusiv PPT.
14.6. Datele Dvs. cu caracter personal nu vor fi transmise în afara Uniunii Europene sau în afara Marii Britanii, cu excepția cazului în care obținem acordul Dvs.
14.7. Pentru mai multe detalii referitoare la drepturile Dvs. în legătură cu prelucrarea datelor cu caracter personal vă rugăm să consultați Politica de prelucrare a datelor disponibilă pe site-ul www.edenred.ro.
14.8. Pentru orice întrebări suplimentare cu privire la modul în care datele cu caracter personal sunt prelucrate și pentru a-ți exercita drepturile menționate mai sus, te rugăm să accesezi formularul de contact de pe site-ul nostru. Poți de asemenea transmite o cerere personalizată, semnată și datată cu datele tale personale pe care dorești să le actualizam sau ștergem, la adresele noastre, în atentia responsabilului cu prelucrarea datelor cu caracter personal: Sediul Edenred Bucureşti, Calea Şerban Vodă 133, 040205 - Sector 4, Bucureşti.
14.9. Monitorizarea respectării cerințelor legale în acest domeniu este asigurată inclusiv de către responsabilul cu protecția datelor desemnat în cadrul Grupului Edenred, având următoarele date de contact: dpo.romania@edenred.com.
15. PREVEDERI GENERALE
15.1. Dacă orice prevedere din prezentul Acord este considerată inaplicabilă sau nelegală, restul prevederilor vor continua să rămână în vigoare și să producă efecte.
15.2. Dacă nu se prevede altfel, niciun terț care nu este parte la prezentul Acord nu are dreptul de a aplica niciuna din prevederile acestor termeni și condiții, cu excepția Mastercard International Incorporated și afiliațior săi care pot aplica orice prevedere din prezentul Acord care le conferă un beneficiu sau un drept.
15.3. Prezentul Acord este guvernat de legea română, orice litigiu generat de prezentul Acord fiind de competenta exclusivă a instanțelor din România.
16. CONTACTAREA DEPARTAMENTULUI DE ASISTENȚĂ PENTRU CLIENȚI
16.1. Dacă aveți nevoie de asistență, puteți contacta Departamentul de Asistență pentru Clienți sunând la 021 301 33 66 între 8.00 a.m. și 18.00 p.m. de luni până vineri (număr cu tarif normal – se aplică tarife standard). Alternativ, vă puteți contacta Compania.
16.2. Un serviciu telefonic automat pentru verificarea Soldului Disponibil și blocarea Cardurilor pierdute sau furate este disponibil 24 de ore pe zi sunând la numărul indicat în alineatul 16.1 de mai sus.
16.3. Raportarea Cardurilor pierdute sau furate este de asemenea disponibilă în MyEdenred.
Acest card este emis de PrePay Technologies Ltd., membră a Grupului Edenred, sub licența Mastercard® International. Programul cardurilor de tichete culturale este administrat de Edenred Romania SRL, cu sediul in Calea Serban Voda, nr.133, Bucuresti, CUI RO10696741, emitentul tichetelor culturale electronice. Cardul este valabil doar în România, în cadrul rețelei de unități partenere care îl acceptă la plată. Mastercard și Mastercard Brand Mark sunt mărci înregistrate ale Mastercard International Incorporated.