Skip to main content

Responsabilitate socială

Responsabilitatea socială corporativă este de multă vreme in focusul soluțiilor Grupului Edenred. Tichetul de masă Ticket Restaurant® a apărut inițial ca urmare a unei probleme sociale: încurajarea angajaților să ia o pauză de prânz și îmbunătățirea condițiilor de igienă alimentară.

Abordarea noastră privind responsabilitatea socială se referă la trei priorități:

  • ideal

    Promovarea unei alimentații sănătoase

  • ideal

    Reducerea impactului activităților de zi cu zi ale Grupului asupra mediului

  • ideal

    Sprijinim dezvoltarea comunităților locale in cele peste 45 de tari in care suntem prezenti

Edenred conjuga practicile comerciale ale Grupului cu reglementarile nationale, consolidand in plan local, dar si global principiile unui business construit etic.

Preocuparea noastra pentru dezvoltare sustenabila se declina cotidian prin actiuni concrete: implementarea unui cod de etica pentru toti angajatii si furnizorii nostri, precum si, ca semnatari al initiativei ONU Global Compact, prin respectarea si promovarea drepturilor omului, a reglementarilor in materie de munca sau a bunelor practici ecologice.

Certificări Edenred