Dacă ești comerciant partener, te rugăm să ne transmiți periodic lista cu codurile de identificare a POS-urilor (MID - Merchant ID) aferente POS-urilor nou instalate în unitațile partenere pentru a le înrola în sistemul de plați Edenred. În cazul în care intervin schimbări la nivel de POS, bancă acceptatoare ori dacă deschizi sau închizi magazine, te rugăm să ne informezi.
Decontarea sumelor se face în aproximativ 1 zi lucrătoare, în funcție de instituția financiară deținătoare a POS-ului prin care s-au efectuat tranzactiile. În situația în care clientul returnează produsul achiziționat din magazinul tău, poti rambursa suma aferentă pe card, urmând procedura standard de decontare pentru carduri.
Terminal defect și tranzacție respinsă: Dacă terminalul POS nu funcționează sau nu este online, tranzacția nu poate fi autorizată. Utilizatorul poate folosi în acest caz o altă modalitate de plată acceptată, poate încerca la alt terminal sau poate reveni când terminalul este funcțional. Dacă tranzacția este respinsă, cauzele pot fi diferite: contul cardului nu dispune de fonduri suficiente, cardul poate fi expirat sau POS-ul utilizat nu este înrolat în sistemul Edenred. Dacă tranzacția nu a fost autorizată deoarece nu există fonduri disponibile sau cardul este expirat, te rugăm să îndrumi utilizatorul să contacteze compania care i-a oferit cardul Edenred. Dacă tranzacția nu a fost autorizată deoarece MID-ul (Merchant ID) POS-ului nu a fost comunicat către Edenred, te rugăm să actualizezi lista MID-urilor înrolate în rețeaua Edenred sau să transmiți o sesizare la Serviciul Comercianți Parteneri Edenred prin apel la numărul 0213013311, opțiunea 3 sau prin email, la partener-ro@edenred.com.