Mă bucur să te întâlnesc! Înainte să începem, iată câteva lucruri despre mine: numele meu este de origine latină şi derivă din adjectivul „felix”, sinonim cu a-i mulțumi pe ce cei de care am grijă. În acest caz, chiar tu, oricine ai fi: client, comerciant partener sau utilizator al ecosistemului de beneficii Edenred România.
M-am alăturat echipei Edenred în 2016 ca simbol al clientului mulțumit de serviciile companiei. Din 2021, am devenit chatbot-ul Edenred, pentru a-ţi răspunde rapid întrebărilor legate de produsele şi serviciile noastre.
Povestea mea a început din dorinţa de a îmbunătăţi permanent experienţa ta cu Edenred şi din pasiunea colegilor mei de a avea doar clienţi mulţumiţi şi fericiţi cu soluţiile noastre. Şi pentru că tu eşti motorul care alimentează acţiunile noastre din fiecare zi, vom continua să ne adaptăm permanent cerinţelor tale pentru a simplifica interacţiunea cu noi.
Fie că eşti utilizator al soluţiilor noastre, client companie sau comerciant partener, sunt aici, alături de colegii mei, pentru a-ţi răspunde oricărei întrebări. Chiar dacă nu îţi pot spune numerele câştigătoare la loto, nici care va fi următorul mare hit pe reţelele sociale, cu siguranţă te pot ajuta să ai o experienţă memorabilă cu Edenred. Să începem! Apasă butonul din dreapta jos a ecranului şi adresează-mi o întrebare!