Skip to main content

Articole

Edenred continua initiativele de CSR in 2018, in directia promovarii alimentatiei sanatoase la munca

Tuesday 16.01.2018

Edenred anunță că în 2018 va continua campania Hai la 1 la Masă!, prin care încurajează angajații să adopte obiceiuri de alimentație sănătoasă la locul de muncă, pentru al patrulea an consecutiv.

În 2017, Edenred a extins campania Hai la 1 la Masă!, trecând de la direcția majoritar informativă și educativă desfășurată în anii anteriori, la acțiuni prin care a mobilizat partenerii de afaceri și pe angajații acestora, dovedind împreună că pauza de prânz este un obicei necesar, nu un lux.
Edenred, compania care a creat cu peste 60 de ani în urmă tichetele de masă Ticket Restaurant® în Franța și a dezvoltat modelul tichetelor preplătite în 42 de tari, joacă astăzi un rol pivotal în conectarea angajaților, companiilor și comercianților parteneri, spre beneficiul tuturor parților implicate.

La nivel mondial, Edenred se axează pe trei priorități strategice de CSR:
Promovarea alimentației sănătoase
Reducerea impactului activităților de zi cu zi ale Grupului asupra mediului
Sprijin pentru dezvoltarea comunităților locale din 42 de țări din întreaga lume

Cele 3 direcții globale de CSR ale Edenred în România

Ideal Meal:

În luna septembrie, 20 de companii din România în care lucrează peste 20.000 de angajați au participat în campania „Hai la 1 la masă”, desfășurată pentru al 3-lea an consecutiv de Edenred România. Scopul campaniei „Hai la 1 la masă” este să promoveze obiceiul pauzei de prânz zilnice printre angajații români.
Companiile participante au testat mai multe modele de bună practică în ceea ce privește obiceiurile alimentare sănătoase, pentru a încuraja angajații să aibă un stil de viață sănătos. Pauza de prânz este atât o metodă prin care cei activi pe piața muncii au grijă de sănătatea și energia lor, cât și un liant social, ambele aspecte contribuind la o mai bună calitate a vieții pentru angajații din România. "Vrem să declanșăm prin exemplul personal o schimbare în bine, începând cu un obicei care stă în puterea noastră și împreună cu cei care ne sunt aproape zi de zi – colegi, angajați, prieteni, familie."
 

Ca furnizor de tichete de masă și de soluții de beneficii pentru mai mult de 1.000.000 de salariați în România, Edenred este în măsură să se implice în programe de educare și conștientizare a importanței alimentației echilibrate și a unui stil de viață sănătos, cu efecte pe termen lung asupra sănătății.

În ultimii 10 ani, Grupul a promovat alimentația echilibrată și a fost implicat în combaterea obezității prin diverse acțiuni, în special prin crearea programului FOOD, care are rolul de a implica experți internaționali în domeniul nutriției, companii, angajați și restaurante, cu scopul de a facilita accesul la o nutriție echilibrată în rândul populației active.
 

 

  • Etichete :