Pentru emitere de noi carduri (noi angajați)
1. Compania trimite comanda catre Edenred prin incarcarea fisierului de comanda, cu informatiile aferente, in platforma MyEdenred
2. Edenred emite factura proforma și aceasta este plătită de către angajator
3. Angajatorul primește cardurile noi și le distribuie salariatilor
4. Angajatorul primește o notificare automată de la Edenred după fiecare comandă, conținând informațiile comenzii plasate. În corpul acestui e-mail va găsi Parola de recepționare carduri și Numărul de comandă. Angajatorul trebuie să trimită aceste informații (parolă și număr comandă) către Edenred, utilizând adresa de e-mail specificată în contract la nivel de Responsabil recepție carduri. Mesajul conținând parola de recepționare și numărul comenzii trebuie trimis de către client DOAR de la adresa de email a responsabilului de recepție carduri înscrisă în contract. Transmiterea respectivului mesaj reprezintă confirmarea faptului că angajatorul ori salariații săi se află deja în posesia cardurilor pe care urmează să fie încărcate tichetele Cadou)
5. Edenred alimentează cardurile. Din motive de siguranță, cardurile nou-emise vor fi încărcate cu sumele corespunzătoare doar după confirmarea recepției de către angajator.
Pentru reîncărcarea cardurilor deja existente și confirmate
1. Compania trimite la Edenred fișierul de comandă, completat cu informațiile aferente reîncărcării. Se selectează perioada pentru care se dorește comanda (pentru următoarele 4 ocazii sociale, respectiv Crăciun, Paşte, 8 Martie şi 1 Iunie, tichetele cadou vor fi scutite de taxe şi contribuții).
2. Edenred emite factura proforma și aceasta este plătită de către angajator
3. Se alimentează carduriIe în maxim 1 zi lucrătoare de la încasare.