De la angajat la brand ambassador: secretul organizațiilor profitabile
11-23-2023Când a fost ultima oară când te-au vorbit angajații de bine, din proprie inițiativă? Ori când au lăsat o recenzie publică despre compania ta sau au recomandat-o altor persoane, fără a fi obligați să o facă? Astfel de acțiuni independente ale angajaților adaugă mai multă credibiltate companiei și o fac mai umană. Când angajații sunt pasionați de munca lor și se simt conectați cu valorile și scopul organizației, transmit energia și entuziasmul mai departe.
Oamenii preferă să lucreze în organizații cu care se pot identifica și pe care le percep ca având angajați fericiți și loiali. Prin urmare, aceștia devin automat ambasadori de brand valoroși, promovând compania în mod natural și autentic în interacțiunile lor cu clienții, prietenii și familia.
Doru Șupeală, realizator Hacking Work și expert în platforma #BIZTROClub pe teme ce țin de cultură organizațională, ne oferă informații valoroase despre impactul ambasadorilor de brand autentici în cadrul organziațiilor.
-
Vrei consultanță directă?
- Abonează-te